Condiții de acordare a garanției
Toate produsele vândute de către TEHNICAL DENT sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanție în limitele stabilite de prevederile legale și de garanția acordată de către producător. Termenul de garanție intră în efect de la data facturării produsului.
Garanția oferită este valabilă exclusiv pe teritoriul României, cu excepția cazurilor explicit menționate în certificatul de garanție.
Tehnical Dent oferă garanție exclusiv produselor comercializate de către firma noastră, dovedite prin factură și, după caz, de certificatul de garanție. Deasemenea, este important de reținut faptul că produsele comercializate sunt destinate exclusiv utilizării profesionale de către personal calificat, este acordată către persoane juridice, astfel încât, în unele situații, garanția acordată poate fi cu un termen mai mic decât pentru produsele comercializate pentru utilizare casnică de către persoane fizice.
Garanția acoperă orice non conformități care pot afecta produsul în integralitatea lui sau parțial, cu excepția strictă a uzurii normale, a defectelor de natură mecanică (lovituri, crăpături, deformări ale produsului) precum și cu excepția defectelor provenite dintr-o utilizare defectuoasă, în contradicție cu instrucțiunile prezentate în manualul de utilizare, sau a șocurilor electrice (supratensiuni sau subtensiuni), diagnosticate și dovedite de către tehnicienii noștri de service.
Cumparatorul este pe deplin responsabil cu privire la instalarea si utilizarea produselor, conform instructiunilor prevazute in documentatia furnizata de producator/importator, Vanzatorul oferind garantie doar pentru deficiente de productie sau in caz de neconformitate cu specificatiile tehnice prezentate pe site sau dupa caz, in documentatia specifica.
Produsul se va returna în service în ambalajul original, singurul în măsură să garanteze integritatea acestuia la transport. În cazul în care nu mai sunteți în posesia ambalajului original, puteți trimite produsul în service utilizând un ambalaj care să asigure integritatea acestuia în timpul transportului. Produsele deteriorate in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare nu vor fi beneficia de garantie și vor fi reparate doar contra cost, ulterior informării și primirii acordului clientului în acest sens.
SERVICE PICK-UP & RETURN
Tehnical Dent oferă serviciul de pick up & return tuturor produselor aflate în garanție care au fost achiziționate de la firma noastră.
Astfel, produsul va fi ridicat și livrat către tine în mod gratuit, prin curier rapid, completând formularul de ridicare de mai jos.
Înainte de a completa formularul de service, te rugam sa verifici următoarele cerințe:
Produsul este achizitionat de la Tehnical Dent
Dețineți factura de achiziție
Daca produsul beneficiaza de garantie. Termenul de garantie este menționat pe factură și/sau în certificatul de garanție.
Puteti descrie cat mai amanuntit defectul reclamat
Produsul poate fi trimis prin curier. Limita de greutate a produselor care pot fi trimise prin curier este de 30 Kg.
În cazuri speciale, vă recomandăm să luați legătura cu noi sau cu reprezentanții noștri zonali.
Cum decurge preluarea?
- Trimiți formularul și noi te contactăm cât de curând, pentru a stabili ziua de ridicare a produsului.
- Trimitem curierul să ridice coletul.
- Te anunțăm de problema depistată, de termenul de rezolvare, de eventuale costuri generate.
- După ce produsul a fost reparat, îți expediem produsul la adresa de unde a fost preluat.
Dacă preferi, poți aduce, cu o programare prealabilă, produsul la adresa noastră:
Intrarea Sulfinei nr 94, Măgurele, Ilfov.
Este preferabilă predarea produsului în ambalajul original, asigurând astfel integritatea acestuia. Dacă nu este posibil, este în sarcina și interesul tău să trimiți produsul cât mai bine ambalat posibil. Tehnical Dent nu își asumă responsabilitatea pentru primirea produselor cu probleme generate de ambalarea necorespunzătoare, și acestea nu vor fi primite în garanție.
Serviciul de Pick-Up & Return nu acoperă următoarele cazuri:
- Produse care nu au fost achiziționate de la firma noastră. Aceste produse pot fi preluate în service contra cost, cu costul transportului plătit de către client.
- Produsele care nu mai sunt în perioada de garanție. Transportul, în acest caz, este asigurat de către client.
- Produsele netransportabile prin curier, de tip scaun dentar, microscop, etc. În cazul acestor echipamente garanția este acordată de către echipa noastră de service gratuit, în locația în care echipamentele sunt instalate.